niedziela, 27 lipca 2008

Atak blogów



Historia blogów na Polskiej Scenie FM-a była już przeze mnie wałkowana wiele razy. Może nie tutaj, ale przecież nie będę się powtarzał, bo to niezbyt ciekawe jest. Przyjemniej robi się wtedy, gdy sam możesz uczestniczyć i/lub być świadkiem wielkich czynów. By nie przesadzać, przejdźmy do rzeczy. Mój blog oraz ManięFMowania zostawiam tym razem z boku.

Pierwszy blog Rondla o nazwie “Football Manager i sport, czyli całe nasze życie” założony bodajże 2 dni po moim do teraz trzyma się dosyć dobrze. Wprawdzie jest tam więcej wpisów niż “U mnie”, jednak ostatnia wpadka z krytyką FMSite'u, zdecydowanie przesadzoną, nieco zmniejszyła Jego reputację. Ważne, że chłopak(;P) szybko przyznał się do błędu i miejmy nadzieję, wyciągnie z tego zdarzenia odpowiednie głównie dla Nas czytelników wnioski.

W sumie już nie pamiętam dokładnie kto zaatakował bezpośrednio po Rondlu, ale o ile pamięć mnie nie zawodzi, był to Sk8ter i jego blog wabiący się(lubię pieski ;P) “Polska Liga Update”. Chopak ma za zadanie opisywać postępy w tworzeniu tego dodatku oraz wsmarowywać w niego pomysły czytelników. O ile są dobra, co oczywiste. Dzielny niech będzie ten mąż w walce z edytorem, kolegami po fachu, odmiennymi pomysłami swoich współpracowników oraz z krytykantami.

Przypomniało mi się jak to było. Na razie jest dobrze. Ja-->Rondel-->Sk8ter-->?. Pod znakiem zapytania znajdzie się nie kto inny jak niezbyt dotąd zauważany, acz ufam odwrotnie proporcjonalnie utalentowany do prowadzenia bloga, redaktor FCMC – Danielinho. Obecnie po kliknięciu w ten link znajdziemy blog zatytułowany Pamiętnik eFeManiaka z dwoma wpisami. Pierwszy wprowadzający, a drugi już konkretniejszy, dotyczący numeru na koszulce, nowego nabytku AC Milanu – Ronaldinho. Ogółem chłopak nabiera ogłady ;P

Po “Znaku zapytania” wystartował wczoraj osobnik o ksywce biały13, o którym pisałem we wtorek. Wprawdzie oryginalność nazwy jego bloga bardzo smuci, bo zwie się "Pamiętnik FM'maniaka", jednakże podczas rozmowy z jego autorem, sprawa się wyjaśniła. Otóż biały13 nie miał pojęcia, że blog Danielinha w ogóle istnieje, dlatego nadał nazwę taką jaką sobie wymarzył. Dopsz, ale co w środku. Znalazłem tam również ciekawe i nowe hasło zamieszczone w pytaniu w ankiecie - Scena blogów w Polsce. No i w sumie musimy zakończyć na tym, że pierwszy wpis ma bardzo ciekawy tytuł(mimo tego, że ma charakter organizacyjny). W “Moim pierwszym razie” znajdziemy odpowiednik chociażby mojego “Dlaczego?”, ale również odpowiedzi na pytania “w jaki sposób?” pamiętniczek będzie prowadzony. Tutaj ogłada zaczyna być nabierana ;P

O ile podejrzewa się, że poprzednie blogi mogą być efektem “Mody na bloga”, o tyle zdziwiła mnie dzisiejsza wiadomość od mojego redakcyjnego kolegi - Kerry'ego/Tuvara. Otóż pamiętając jego niewesołą wpadkę z poprzednim (s)tworem, postanowił on złamać złe zdanie o jego osobie i założył “FM oczami świra”. Nazwa co prawda nie oddaje “klimatu” pierwszych dwóch wpisów, ale to dopiero początki. Dla przekonania Was, że chłop się zmienił, polecam oba pierwsze wpisy, bowiem wyglądają one o wiele lepiej... niż poprzednie.

Co oczywiste, bez podsumowania się nie obejdzie.
Obserwując zmagania Pucka oraz upadanie innych pamiętniczków, zauważyłem, że sam mógłbym również zabłysnąć właśnie w ten sposób. Zacząłem blogować 10 lipca, zobowiązując się przy okazji prowadzić swój “Wiec myśli” i dawać ludziom to co powinna choćby Gazeta Wyborcza – parę ciekawych słów. Nie nazwałbym się jedną z przyczyn(Tu jest poprawione!) mody na blogowanie, gdyby nie fakt, że w ciągu 17 dni od kiedy postanowiłem założyć mój kącik, na Scenie pojawiło się... 5 blogów!
Wkrótce zapowiadane są kolejne trzęsienia ;)

11 komentarzy:

rondel pisze...

Nie wiem skąd Ci to przyszło do głowy, ale ja nie jestem redaktorem FM Poland :)

Menedzer5 pisze...

Cholera, zaś wpadka ;P
Byłem pewny, że... ('.')
Wał, ale już poprawione ;P

Pucek pisze...

Redaktora FMPoland?

Nie wiem w ogóle czemu mnie pominięto, ale OK - chcesz bojkotu? Będzie bojkot :rotfl:

Dzięki M5 ludzie zakładają blogi :respekt: :na kolana: Jak dla mnie trochę za dużo buty...

Ogólnie to nowym przydadzą się linki, żeby czytelnicy wiedzieli gdzie mają klikać.

Pucek pisze...

I czemu ten Twój zegar jest taki tępy?

Menedzer5 pisze...

A cholera to wie ;D
Nie ustawiałem go ;P
Już zmieniłem z tym redaktorem ;)

Po mnie zaczęło się masowe zakładanie... mimo wszystko ;)

Pucek pisze...

Pisząc o historii blogów na Scenie myślisz o czym?

Anonimowy pisze...

Tak w ogóle, to miałeś sprawę update'ów wyjaśnić chwalipięto :*

Sk8ter pisze...

O i ktoś o mnie napisał :). Dzięki bardzo i odwdzięczam się linkiem u siebie.

Anonimowy pisze...

Dzięki za reklamę! :)

Menedzer5 pisze...

No popatrz. Miałem zmienić, że jestem bez wątpienia JEDNĄ z przyczyn mody na blogowanie. Nie zdążyłem i już odpowiedź.

W sumie sorry, jak kogoś to nie wiem... uraziło? Albo uznał, że się skompromitowałem(czyt. Pucek ;P).

Nawiasem mówiąc... poprawiam to co miałem zrobić wczoraj. Niech za gnata nie będzie, że się tłumaczę. Gdzie tam... po prostu nie zdążyłem ;)

Menedzer5 pisze...

Aha... zapomniałem dodać, że dzisiaj byłem cały dzień w pracy, więc to do tego niezdążenia xd