piątek, 8 sierpnia 2008

La Musique



Trzeba przyznać, że przydarzył mi się dłuższy postój. Ostatni wpis miał miejsce 8 dni temu i był to 8 wpis w lipcu i ogólnie na tym blogu. Nie myślcie jednak, że nr wpisu równa się czasowi oczekiwania do wpisu następnego. Chociaż nie mogę obiecać, że tak nie będzie, to raczej jest to wątpliwe. Czas to pieniądz niestety. Ale ok, bo pół tekstu to tłumaczenia. Przejdźmy do rzeczy ;)

Czasy niegdysiejszymi naszła mnie ochota sprawdzić cóż to takiego ta niesławna wśród FM-maniaków Fifa Manager. Nie pamiętam już dobrze jakim numerkiem była oznaczona, ale raczej było to demo Fifa Manager 2008. Nie będę się rozpisywał o plusach i minusach, gdyż mam zamiar skupić się jedynie na muzyce. I tutaj FM-iarze powinni się dosyć mocno zmartwić. Każda z Fif słynie z tego, że twórcy dołączają do niej stosunkowo obszerną ścieżkę dźwiękową. Tak też jest w Fifa Manager 2008. Dla jednych to dobrze, dla drugich odwrotnie. Ale jednak! W grze możemy wsłuchiwać się w utwory i jednocześnie ustawiać Aston Villę przed meczem z Chelsea. A w Football Managerze 2008? Nic! Żadnej muzyki. Jedyna opcja to włączyć sobie winampa, czy inny program do odtwarzania muzyki i fruwać podwójnie. Pomijam oczywiście odgłosy fanów ze stadionu.

Powiedzmy, że postanowiłem wyjść na przeciw tym, którzy lubią posłuchać muzyki podczas gry w FM-a. Nie mam na myśli, żadnego moda, do odtwarzania muzyki w FM-ie, ale po prostu propozycje piosenek, przy których rozpływam się ja, bo innych o swoje propozycje nie pytałem. Zresztą mija się to troszeczkę z celem prowadzenia bloga, gdzie pisząc ukazujemy siebie. Chociaż w sumie, co nie napiszemy to i tak pokażemy siebie, ale dopsz. Poniżej zamieszczam 15 tytułów, które nieodłącznie kojarzą mi się z negocjacjami o piłkarza, ustawianiem taktyki czy chociażby z przeglądaniem wiadomości. Oto i łone:

1. Youssou N'Dour & Neneh Cherry "7 Seconds"
2. Savage Garden – To The Moon And Back
3. Teddy Bears – Cobrastyle
4. The Roots - Guns Are Drawn
5. Robbie Williams – Let Me Entertain You
6. Blur – Song 2
7. Soccer – Chumbawamba
8. Desireless – Voyage Voyage
9. Red Hot Chili Peppers – Otherside
10. Good Charlotte – I Just Wanna Live
11. Enigma – Return to Innocence
12. U2 – Stuck In A Moment
13. INXS – Never Tear Us Apart
14. Red Hot Chili Peppers - Californication
15. Vangelis – Chariots Of Fire

Oczywiście piosenki te, nie wszystkie kojarzą się z fubolem, wręcz przeciwnie, takich jest niewiele w tym moim zestawieniu. Przyznam, że angielskiego nigdy się nie uczyłem i nie rozumiem za bardzo wielu słów, ale same melodia, rytm i harmonia, słowem, wspaniała muzyka, mogą zmienić bardzo wiele. Powyższe polecam szczególnie z powodu atmosfery jaką mogą stworzyć, oczywiście w odpowiednich uszach, bo nie każdego cieszy francuska piosenka o podróżach ;P Co jasne, mnie tak ;)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

RHCP to mogą nawet lecieć jak gram w sapera czy hakuje kalkulator w Windowsie :]

Menedzer5 pisze...

Ja to zapomniałem, że saper istnieje xd

Ale 1 piosenka na liście... ostatnie 3 dni, bez przerwy ;D

RHCP niegdyś leciało całe dnie ;P, jednakże dalej mnie się podobią :)

Anonimowy pisze...

Boże, jak można tego słuchać!! :D

Karpin pisze...

Mi tam rozgrywkę umila Hip-Hop, a szczególnie O.S.T.R., ale każdy lubi co innego. Szczerze mówiąc to nic z tej listy nie znam :P

Conjure pisze...

Całkiem przyjemnie wygląda ta lista :) Szkoda, że w fmie brak muzyki, no ale zawsze można korzystac z poczciwego winampa :P

btw. Spoko blog;)

pozdro